Dedicated Call Center (DCC)

My posiada dedykowany system call center opierający się na dwóch filarach.

Pierwszy słup polega na weryfikacji jakości usług tudzież produktów wyprzedawanych w ramach DSM. Dzięki temu żyjemy w poziomie na bieżąco pilnować cały bieg sprzedaży natomiast wychodzić naprzeciwko oczekiwaniom podobnie jak swoich, podczas gdy i Krajów klientów.

Utwór każdego z naszych oddziałów jest zintegrowana z centralą za pośrednictwem instrumentu ATNT. Osobista infrastruktura teleinformatyczna umożliwia naszemu zespołowi call center codzienną pracę na rzecz naszego najważniejszego ogniwa – naszych doradców.

Drugi kilblok polega na uzupełnieniu tradycyjnych kanałów sprzedaży poprzez użycie naszej architektury telemarketingowej. Wskutek takiemu anulowaniach udaje nam się nie tylko dotrzeć do różnych typów klientów obok minimalnym pokładzie pracy tudzież środków, jednak przede wszystkim kojarzymy preferencje konsumenckie docelowych typów klientów.